niedziela, 12 sierpnia 2012

Nowe książki, które zagościły na mojej półce...
















Książki, które w ostatnich dniach pojawiły się na mojej półce:
zacznijmy od najsłynniejszej blondynki:
Colin Clark " Mój tydzień z  Marilyn"
Michel Schneider " Marilyn, ostatnie seanse"
Następnie w kolejce jest książka Marty Obuch " Miłość, szkielet i spaghetti"- czytałam kilka bardzo pozytywnych recenzji na jej temat, wiec liczę na przyjemną lekturę.
Obecne czytam Jacek Dehnel " Lala" - historia rodzinna, pełna anegdotek, ploteczek, śmiesznostek i miłości. Mała próbka jednej z anegdotek z "Lali" chodzi o zgubiony, bardzo cenny pierścionek:
" Wreszcie poszłam na pocztę i zatelegrafowałam do Kielc: " Stało się straszne nieszczęście. Lala" Przychodzi odpowiedź od matki : " Co się stało? Ciąża czy choroba? Mama" Znów idę na pocztę: " Zgubiłam pierścionek z szafirem. Lala" I kolejna odpowiedź : " I co, głupia, w palec zmarzniesz?"
I ostatnia pozycja, która już jakiś czas temu wpadła mi w oko Małgorzata Niezabitowska  "Składana wanna". Kolejna książka opisująca historię rodzinne, już teraz mogę powiedzieć, że książka jest doskonale wydana i pełna ilustracji z przeszłości.
 
 I kilka przypinek 
z Empiku:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz